📦Gratis verzending bij besteding vanaf €100,- 📦

Veelgestelde vragen

Webshop algemeen

Hoe kan ik betalen in de webshop?
Je kunt in onze webshop betalen via iDEAL, Bancontact, creditcard, PayPal, Apple Pay en Google Pay. Controleer je bestelling in je winkelwagen, ga akkoord met de algemene voorwaarden en kies een datum voor verzending. Vul daarna je gegevens in en selecteer tot slot de gewenste betaalwijze.

Wat betaal ik aan verzendkosten?
We rekenen €7,95 verzendkosten per bestelling. Vanaf 100 euro zijn de verzendkosten gratis. De verzendkosten worden automatisch toegevoegd aan de winkelwagen bij de selectie van de verzendwijze (PostNL Pakketservice).

Kan ik een opmerking of wens toevoegen aan een bestelling voor mijzelf?
Ja, dat kan. Onder je bestelling in je winkelwagen kun je een opmerking of instructie voor ons aan je bestelling toevoegen.

Kan ik mijn bestelling laten verzenden naar een ander adres?
Natuurlijk! Leuk om iemand te verrassen of een hart onder de riem te steken. Je kunt het bezorgadres invullen nadat je je betaalwijze hebt gekozen. Let op: vink in dit geval niet de optie aan ‘Deze informatie opslaan om in het vervolg sneller af te rekenen’.

Kan ik een boodschap voor de ontvanger toevoegen?
Zeker! Onder je bestelling in je winkelwagen kun je een boodschap voor de ontvanger aan je bestelling toevoegen. Wij voegen ’m dan toe op een leuk kaartje.

Ik kan een product niet meer terugvinden, hoe kan dat?
Dit kan komen door wisselingen in ons (seizoens)assortiment, doordat een product tijdelijk is uitverkocht of niet meer leverbaar is. We houden ons assortiment zoveel mogelijk up-to-date.

Account

Moet ik een account aanmaken voor mijn bestelling?
Dat hoeft niet per se, maar is wel hartstikke handig. Met een account hoef je namelijk niet voor iedere bestelling opnieuw je gegevens in te vullen. Ook kun je met een account gemakkelijk je bestelgeschiedenis inzien.

Ik wil een account aanmaken
Ga naar ‘Account aanmaken’, vul je gegevens in, kies een veilig wachtwoord en klik op ‘Inschrijven’. Na het aanmaken van je account kun je direct bestellen. Voortaan kun je met je e-mailadres en wachtwoord inloggen om gemakkelijk en snel je bestelling te plaatsen.

Ik wil bestellen zonder account
Ook prima! Vul de gegevens in die we nodig hebben om je bestelling te verwerken en klaar ben je. Je kunt eventueel een vinkje zetten bij ‘Deze informatie opslaan om in het vervolg sneller af te rekenen’.

Kortingscode

Ik heb een kortingscode. Hoe kan ik die gebruiken?
Nadat je een betaalwijze hebt geselecteerd kun je onder je bestelde producten de kortingscode invullen. Klik daarna op ‘Toepassen’ en de korting wordt direct verrekend.

Bestelling

Mijn bestelling is niet compleet. Wat nu?
Ook bij ons gaat weleens iets mis. Stuur ons een e-mail en we lossen het op.

Ik ben niet tevreden over mijn bestelling. Wat nu?
Stuur ons een e-mail waarin je beschrijft wat eraan scheelt, liefst met een foto erbij. We helpen je graag.

Hoe kan ik mijn bestelling retour sturen?
In de verpakking vind je een retourformulier. Hierop vind je alle informatie die je nodig hebt. Geen retourformulier ontvangen? Download het hier. Heb je vragen over je retourzending? Hier lees je ons retourbeleid.

Producten afhalen

Kan ik ook producten afhalen?
Ja, dat kan: ons assortiment voor afhalen vind je via pickup.bijrobert.nl. Daar kun je een bestelling plaatsen en een datum en tijdstip kiezen waarop je je bestelling komt afhalen bij ons pick up point. Je vindt het pick up point in het KVL-complex aan de Almijstraat 14 in Oisterwijk. Bekijkde actuele openingstijden van onze winkel

Producten verzenden

Waarom zijn niet alle producten uit jullie bakkerij verkrijgbaar per post?
Het verzenden van gebak en andere (dag)verse producten vinden wij geen goed idee, omdat we dan de kwaliteit niet kunnen garanderen. Gelukkig zijn er heel wat producten die we wel kunnen verzenden, die vind je allemaal in deze webshop. Soms kiezen we ervoor om producten tijdelijk niet te verzenden, denk bijvoorbeeld aan chocoladeproducten bij warm weer. We willen natuurlijk dat onze producten bij je aankomen zoals ze door ons zijn bedoeld, zodat jij er optimaal van kunt genieten.

Wanneer ontvang ik mijn pakket?
Bij het plaatsen van je bestelling kun je een verzenddatum aangeven. Dit is de datum waarop wij het pakket voor je op de post doen. Op de levering hebben we helaas geen invloed, die is in handen van de pakketdienst.

Bereikbaarheid en openingstijden

Ik kom liever bij jullie langs om boodschappen te doen. Wat zijn jullie openingstijden?
Wees welkom! Bekijk onze contactinformatie en de actuele openingstijden van onze winkel.

Overige vragen

Ik heb een andere vraag. Waar kan ik terecht?
Voor vragen die betrekking hebben op (een bestelling in) onze webshop, kun je ons bellen op 013 528 4906 of ons een e-mail sturen. Heb je een vraag die niets te maken heeft met de webshop? Stuur dan een e-mail naar kantoor.

Ik heb een bakvraag. Waar kan ik terecht?
Bakvragen kun je insturen via deze pagina op Meesterlijkvanrobert.nl, ons inspiratieplatform voor thuisbakkers. 

Om toegang te krijgen tot deze bakvragenpagina, heb je een Meesterlijk membership nodig. Zoals je zult begrijpen, krijgen we dagelijks veel (bak)vragen binnen. Hoewel we niets liever doen dan onze kennis en passie delen, kost het maken van alle content tijd en geld. Daarom hebben we een gedeelte van ons online platform voor thuisbakkers ingericht voor betalende members. Zo kunnen we onze kanalen en content blijven door-ontwikkelen met een nog dynamischer aanbod, waar jij als thuisbakker ook blij van wordt. Samen bakken we beter!

Word ook Meesterlijk member! Voor slechts €5 per maand krijg je volledige toegang tot alle recepten, baktips, online masterclasses, de bakvragenbibliotheek en nog veel meer informatie en inspiratie van Robèrt en zijn team van bakkers en redacteuren. Liever eerst kennismaken met een deel van onze content? Registreer je dan gratis als Basismember