Veelgestelde vragen

Webshop algemeen

Hoe kan ik betalen in de webshop?
Je kunt in onze webshop betalen via iDEAL, Bancontact, creditcard, PayPal, Apple Pay en Google Pay. Controleer je bestelling in je winkelwagen, ga akkoord met de algemene voorwaarden en kies een datum voor ophalen of verzenden. Vul daarna je gegevens in en selecteer tot slot de gewenste betaalwijze.

Wat betaal ik aan verzendkosten?
We rekenen €6,50 verzendkosten per bestelling. Is de bestelling tussen de 50,00 en 99,99, dan zijn de verzendkosten 3,25. Boven de 100,00 euro zijn de verzendkosten gratis. Als je kiest voor verzenden, worden de verzendkosten automatisch toegevoegd aan de winkelwagen bij de selectie van de verzendwijze (PostNL Pakketservice).

Kan ik een opmerking of wens toevoegen aan een bestelling voor mijzelf?
Ja, dat kan. Onder je bestelling in je winkelwagen kun je een opmerking of instructie voor ons aan je bestelling toevoegen.

Kan ik mijn bestelling laten verzenden naar een ander adres?
Natuurlijk! Leuk om iemand te verrassen of een hart onder de riem te steken. Je kunt het bezorgadres invullen nadat je je betaalwijze hebt gekozen. Let op: vink in dit geval niet de optie aan ‘Deze informatie opslaan om in het vervolg sneller af te rekenen’.

Kan ik een boodschap voor de ontvanger toevoegen?
Zeker! Onder je bestelling in je winkelwagen kun je een boodschap voor de ontvanger aan je bestelling toevoegen. Wij voegen ’m dan toe op een leuk kaartje.

Ik kan een product niet meer terugvinden, hoe kan dat?
Dit kan komen door wisselingen in ons (seizoens)assortiment, doordat een product tijdelijk is uitverkocht of niet meer leverbaar is. We houden ons assortiment zoveel mogelijk up-to-date.

Account

Moet ik een account aanmaken voor mijn bestelling?
Dat hoeft niet per se, maar is wel hartstikke handig. Met een account hoef je namelijk niet voor iedere bestelling opnieuw je gegevens in te vullen. Daarbij kun je gemakkelijk je bestelgeschiedenis inzien.

- Ik wil een account aanmaken
Ga naar ‘Account aanmaken’, vul je gegevens in, kies een veilig wachtwoord en klik op ‘Inschrijven’. Na het aanmaken van je account, kun je direct bestellen. Voortaan kun je met je e-mailadres en wachtwoord inloggen in de webshop om gemakkelijk en snel je bestelling te plaatsen.

- Ik wil bestellen zonder account
Ook prima! Vul de gegevens in die we nodig hebben om je bestelling te verwerken en… klaar! Je kunt eventueel een vinkje zetten bij ‘Deze informatie opslaan om in het vervolg sneller af te rekenen’.

Kortingscode

Ik heb een kortingscode. Hoe kan ik die gebruiken?
Nadat je een betaalwijze hebt geselecteerd, kun je onder je bestelde producten de kortingscode invullen. Klik daarna op ‘Toepassen’ en de korting wordt direct verwerkt.

Bestelling

Mijn bestelling is niet compleet. Wat nu?
Ook bij ons gaat weleens iets mis. Stuur ons een e-mail en we lossen het op.

Ik ben niet tevreden over mijn bestelling. Wat nu?
Stuur ons een e-mail waarin je beschrijft wat eraan scheelt, liefst met een foto erbij. We helpen je graag.

Hoe kan ik mijn bestelling retour sturen?
In de verpakking vind je een retourformulier. Hierop vind je alle informatie die je nodig hebt. Geen retourformulier ontvangen? Download het hier. Heb je vragen over je retourzending? Hier lees je ons retourbeleid.

Producten afhalen

Waar vind ik het pick up point om mijn bestelling af te halen?
Je vindt het pick up point in het KVL-complex aan de Almijstraat 14 in Oisterwijk. De borden bij de hoofdingang wijzen je de weg. Bekijk hier de plattegrond.

Kan ik een product bestellen en vandaag ophalen?
In onze bakkerij, patisserie en chocolaterie werken we vers en ambachtelijk, met waar nodig lange rijs- en rijptijden voor een optimale kwaliteit. Om onze service en kwaliteit te kunnen blijven waarborgen, hanteren we een verwerkingstijd van minimaal 36 uur voor webshopbestellingen. Producten kopen voor vandaag of morgen? Dan kun je zonder bestelling altijd terecht in onze winkel. Bekijk hier de actuele openingstijden van onze winkel en het pick up point.

Waarom kan ik sommige producten minder snel dan andere producten ophalen bij het pick up point?
Onze seizoensproducten (bijvoorbeeld voor de feestdagen) zijn gedurende een bepaalde periode verkrijgbaar. Vóór die tijd kun je ze wel alvast bestellen, maar nog niet afhalen bij het pick up point. De mogelijke afhaalmomenten kun je selecteren nadat het product is toegevoegd aan je winkelwagen.

Producten verzenden

Waarom zijn niet alle producten verkrijgbaar per post?
Het verzenden van gebak en andere (dag)verse producten vinden wij geen goed idee, omdat we dan de kwaliteit niet kunnen garanderen. Gelukkig zijn er heel wat producten die we wél kunnen verzenden. Soms kiezen we ervoor om producten tijdelijk niet te verzenden, omdat kwaliteit bij ons hoog in het vaandel staat. Denk bijvoorbeeld aan chocoladeproducten bij warm weer. We willen natuurlijk dat onze producten bij je aankomen zoals ze door ons zijn bedoeld, zodat jij er optimaal van kunt genieten.

Wanneer ontvang ik mijn pakket?
Als je kiest voor verzending, kun je een verzenddatum aangeven. Dit is de datum waarop wij het pakket voor je op de post doen. Op de levering hebben we helaas geen invloed, die is in handen van de pakketdienst.

Bereikbaarheid en openingstijden

Wat zijn de openingstijden van het pick up point en de winkel?
Kijk voor de actuele openingstijden op onze website.

Overige vragen

Ik heb een andere vraag. Waar kan ik terecht?
Voor vragen die betrekking hebben op (een bestelling in) onze webshop, kun je ons bellen op 06 138 521 36 of ons een e-mail sturen. Heb je een vraag die niets te maken heeft met de webshop? Stuur dan een e-mail naar kantoor.

Ik heb een bakvraag. Waar kan ik terecht?
We hebben al heel wat bakvragen beantwoord, dus misschien staat het antwoord op jouw vraag er al bij tussen deze bakvragen. Niet? Stel je vraag dan via dit formulier.